34,6 milyon ile Türkiye’nin en büyük müşteri grubunu yöneten Turkcell, memnuniyette de Zirvede yer alıyor. Türkiye Kalite Derneği (KalDer) Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde son sekiz yıldır aralıksız birincilik elde eden Turkcell; uluslararası alanlarda da yüzlerce ödül kazandı. Sadece 2014 yılında, Türkiye’nin en büyük müşteri yönetim merkezi olan Turkcell Global Bilgi ile ‘Avrupa’nın en iyi çağrı merkezi’ unvanını elde eden Turkcell, son beş yılda, iki kez ‘dünyanın en iyi çağrı merkezi’, bir kez de ‘en iyi müşteri deneyimi’ ödüllerinin sahibi oldu. Haber Merkezi
Ekonomi
02 Eylül 2014 - 16:14
Güncelleme: 02 Eylül 2014 - 16:15
Turkcell zirvede
34,6 milyon ile Türkiye’nin en büyük müşteri grubunu yöneten Turkcell, memnuniyette de zirvede yer alıyor.
Ekonomi
02 Eylül 2014 - 16:14
Güncelleme: 02 Eylül 2014 - 16:15