Çay ve Ötesi Yönetim Kurulu Üyesi Servet Çelik, şirket yönetim kurulunun almış olduğu kararla ürün tedarik ve sevkiyatında yaşanılan aksaklıkları gidermek, şubelere daha kaliteli hizmet sunmak için Antalya ve Akdeniz bölgesinin önde gelen gıda firması HARVESER GIDA A.Ş ile münhasır tedarikçi sözleşmesi anlaşması imzaladıklarını, bundan sonra şubelerdeki tüm ürün gamlarının tedariki ve sevkiyatının HARVESER GIDA A.Ş tarafından yapılacağını duyurdu. 2015 Yılı Eylül ayında ‘Özgün konsept, farklı oluş, çok çeşitli içerikleri bir arada bulundurarak kusursuz hizmet sunmak’ ilkesiyle yola çıktıklarını anlatan Servet Çelik, “İlk şubeden sonra her geçen gün artan şube sayımızla kafe sektöründe tercih edilirliği artırarak ciddi bir ivme yakalamamız, kendi içinde özgün çalışmalarıyla büyük bir marka olmak yolunda emin adımlarla ilerlememizi sağlamıştır. Bir Antalya markası olarak sürekli AR-GE politikası ile kendi altyapı yatırımlarımızı yöneten, yenilikçi, genç kesimden, ileri görüşlü, tecrübeli ve aydın kişilerin kattığı değerler ile kendi içimizde tutkulu bir çalışma sistemi mevcuttur” dedi. Menüde çeşit çeşit çay Çay konusundaki titiz çalışmalarından ve ürün yelpazesinden bahseden Servet Çelik, “Çay, dünya insanlarının ortak içeceğidir. Sadece her millete göre farklı sunum ve içiş tarzına sahiptir. Türkiye’de sabah uyanınca, kahvaltıda, sahurda, iftarda, sohbet ederken, stresli ve yorgun iken, çalışma sırasında, iş ortamında ve yemeklerden önce ve sonra yani her zaman her koşulda bizi rahatlatan vazgeçilmez içeceğimizdir. Ucuz ve pratiktir. Bu bağlamda Çay ve Ötesi’nin açıldığı noktaların kısa sürede aranılan bir mekân haline geleceğini düşünüyoruz. Dünyada en yaygın çay üreten ülkeler arasında Türkiye 5’inci sırada yer almaktadır. Ülkemizde çay, kahveden daha yaygın tüketilmektedir. Çayın insan ilişkilerinin dayandığı büyük bir nokta olduğu düşüncesiyle Çay ve Ötesi’ni aradığımızı söyleyebiliriz. Dünyanın dört bir yanından yaklaşık 144 adet çay temin ettik. 9 ay boyunca AR-GE departmanımızla çalışmalar yaptık ve ilk menümüzde 44 adet farklı çay ile müşteri karşısına çıktık. Daha sonra Türk damak tadına güvenerek ve müşteri talepleri doğrultusunda şu andaki menümüzde 20 çeşit çay bulunmaktadır. Bu süreçten sonra, gıda ve nargile menüsü olarak Çay ve Ötesi’ne özgü iki menü seçeneğimiz bulunmaktadır. İçerik olarak; dünya çayları, dünya kahveleri, ev yapımı soğuk içecekler, sağlıklı, lezzetli yiyecekler ve farklı tatlılar ile geniş seçenekler sunmaktayız. Ayrıca nargile konusunda, nargile tütünlerimizi özenle seçip, Çay ve Ötesi’ne özel olarak kendimiz harmanladığımız için iddialı olduğumuzu söyleyebiliriz” diye konuştu. 22 şube ile hizmet Türkiye genelinde 22 şubeyle hizmet verdiklerinin altını çizen Servet Çelik şunları söyledi: “Biz Antalya markası olduğumuz için Antalya’daki ilk şubemiz Toros Şubesi. Türkiye genelinde 22 şubemiz bulunuyor ve yeni anlaşmalarımız hızla sürüyor. Noktalarımızda doğum günü, özel parti, lig maçları izleme gibi özel organizasyonlar da yapılıyor. Çalışma saatlerimiz 09:00-02:00 aralığında. Çay ve Ötesi franchise noktaları çeşitli büyüklüklerde. Ağırlanan misafir kapasitesi ihtiyaca bağlı olarak düzenlenmektedir. Aslında Türk geleneklerinin vazgeçilmez kıraathane kültürüne, modern kurumsal kafeterya markası olarak nefes verdiğimizi kesinlikle vurgulamalıyız. Bu geçmişe duyulan özlem, sıcak buluşma ve eski değerleri yeni oluşumlarla birleştirip yaşatma çabası, damak tatlarına hitap eden içeceklerle sıcak sohbetler yapabileceğiniz, kültürümüzün içinden gelen bir yaşam tarzını yansıtarak konforlu bir ortam oluşturmaktayız. Kıraathane; Osmanlıca’da “kıraat”, Arapça‘da “okuma” anlamına gelir. Hâne ise yer (ev), mekân demektir. İnsanların da bizim mekânlarımızı kendi evleri gibi görmelerini istiyoruz. Kıraat-hane “okuma yeri” anlamına da gelir. Bu sebeple düşündüğümüz özel okuma köşemiz de bizim olmazsa olmazlarımızdandır.” 81 ilde yaygınlaşacağız “Hayalleri gerçekleştiren, ruhu besleyen, çağdaş, varoluşçu, entelektüel, dinamik, üretken ve gelişen, güvenilir bir yapıya sahip olmak. Sıcak sohbetlerinize ev sahipliği yapmak, keyifli vakit geçirmek için tek uğrak noktanız, her türlü damak tadını bulabileceğiniz, çevreci bir misyonla, tanıdık, bilindik, konforlu bir ortam oluşturmaktır. Ayrıca menü kalitemiz yüksek ve fiyatlarımız mümkün olduğunca ekonomik tutulmuş olup her kesime hitap edecek seviyede belirlenmiştir. Hedef kitlemiz 7’den 70’e amacımıza ulaşmamız için toplumdaki bütün bireylere Çay ve Ötesi’nin politikasını ve kalitesini anlatmak değil, yaşatmaktır. Hedeflerimiz büyük. Allah’ın izni ile güneyden kuzeye, batıdan doğuya 81 ilde yaygınlaşmak ve Türkiye’nin bu konuda tercih edilen markası haline gelmektir. Ulusal markalaşmanın yanında uluslararası bir marka olarak tüm dünyada faaliyette bulunmak ve markayı 5 kıtaya taşımaktır.”
Esra ALTUNKES
Esra ALTUNKES