“Grand Print” konseptinde yapılan organizasyon boyunca takım çalışması, ekip ruhu, teknoloji, zamanlama, rekabet koşullarına göre hızlı ve doğru karar verebilme gibi temaların vurgulandığı etkinlik iki gün sürdü. Türkiye’nin farklı illerinden gelen toplam 40 Konica Minolta bayisinden 60 kişi ile birlikte Konica Minolta Türkiye üst düzey yetkilileri ve çalışanlarının katıldığı toplantı, Konica Minolta Türkiye Genel Müdürü Toshiyuki Yamada’nın konuşması ve sunumu ile başladı. Müşteri odaklı yaklaşımın önemini vurgulayan Yamada, sunumunda ise baskı pazarının genel durumu ve finansal verileri paylaştı. Toshiyuki Yamada’nın ardından yapılan genel sunumda, Konica Minolta’nın yeni teknolojileri ve stratejilerinin yanı sıra geçtiğimiz senenin değerlendirmesi yapıldı. Etkinlik, akşam yapılan gala ve eğlencelerle sona erdi.
Haber Merkezi
Haber Merkezi