Minibüsçüler, Halkkart'ı işleten A-Kent'in ulaşım ücretlerini sadece Denizbank'a yatırmasına isyan ederek, 'Niye banka seçme hakkımız yok' dedi
Minibüsçüler ve Otobüsçüler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği yönetimi, toplu ulaşımda para yerine kullanılan Halkkart'ı işleten A-Kent'in ulaşım ücretlerini sadece Denizbank'a yatırmasına ve Büyükşehir Belediyesi'nin kendilerini Denizbank'tan hesap açtırmaya zorlamasına kızdı. Yönetim, A-Kent tarafından verilen şifrelerle ilgili yaşan sorunlara da değindi. Dernek yönetimi şöyle konuştu: 'Biz Halkkart hesabımızı Denizbank değil başka bir banka da açmak istiyoruz. Zaten hepimizin daha büyük bankalarda hesabı var. 3 şubesi 2'şer personeli olan bankada para alım işlemlerinde eziyet çekiyoruz. Yasalara göre biz istediğimiz bankayı seçebilecekken bizim niye banka seçme hakkımız yok. Bu sorun en kısa sürede çözülmezse dava açacağız. Banka değişikliği yapmak için günler öncesinden sözlü başvuru yaptık ama nedense hala cevap alamadık. Ayrıca A-Kent'in internet sitesinde Halkkart ile ilgili hesabımızı görebilmemiz için bize şifre veriliyor. Bu adamlar 15 günde bir şifreyi değiştiriyor. Yeni şifreyi de alabilmek için uğraştırıyorlar. Bu arada paramız banka da kalıyor! Normalde şifrelerimizin cep telefonu aracılığı ile SMS yolu ile gelmesi gerekiyor. Nedense gönderilmiyor? Bir de biz evimizde uyurken, geceyarısından sonra cep telefonlarımıza günlük bakiye ile ilgili mesaj gönderiliyor. Biz araç sahibiyiz ve evimizde uyurken bu mesajların o saatte gelmesine anlam veremiyoruz.'
Şükrü AĞIRMAN
Minibüsçüler ve Otobüsçüler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği yönetimi, toplu ulaşımda para yerine kullanılan Halkkart'ı işleten A-Kent'in ulaşım ücretlerini sadece Denizbank'a yatırmasına ve Büyükşehir Belediyesi'nin kendilerini Denizbank'tan hesap açtırmaya zorlamasına kızdı. Yönetim, A-Kent tarafından verilen şifrelerle ilgili yaşan sorunlara da değindi. Dernek yönetimi şöyle konuştu: 'Biz Halkkart hesabımızı Denizbank değil başka bir banka da açmak istiyoruz. Zaten hepimizin daha büyük bankalarda hesabı var. 3 şubesi 2'şer personeli olan bankada para alım işlemlerinde eziyet çekiyoruz. Yasalara göre biz istediğimiz bankayı seçebilecekken bizim niye banka seçme hakkımız yok. Bu sorun en kısa sürede çözülmezse dava açacağız. Banka değişikliği yapmak için günler öncesinden sözlü başvuru yaptık ama nedense hala cevap alamadık. Ayrıca A-Kent'in internet sitesinde Halkkart ile ilgili hesabımızı görebilmemiz için bize şifre veriliyor. Bu adamlar 15 günde bir şifreyi değiştiriyor. Yeni şifreyi de alabilmek için uğraştırıyorlar. Bu arada paramız banka da kalıyor! Normalde şifrelerimizin cep telefonu aracılığı ile SMS yolu ile gelmesi gerekiyor. Nedense gönderilmiyor? Bir de biz evimizde uyurken, geceyarısından sonra cep telefonlarımıza günlük bakiye ile ilgili mesaj gönderiliyor. Biz araç sahibiyiz ve evimizde uyurken bu mesajların o saatte gelmesine anlam veremiyoruz.'
Şükrü AĞIRMAN