Kaş’tan Gazipaşa’ya kadar Antalya’nın dört bir yanında vatandaşa hizmet götüren Antalya Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya üzerinden gelen şikayet ve sorunları da anında çözüme kavuşturuyor. Vatandaşa daha iyi ulaşmak için Antalya Büyükşehir Belediyesi İletişim Merkezi (ABİM)’i devreye koyan Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'de bir ilke imza atarak Muhtarlar Bilgi Merkezi (MUBİM) sistemini kurdu. Her iki sistemle Antalya’nın her noktasında bulunan vatandaşa ulaşma kolaylığını yaratan Büyükşehir Belediyesi, bununla da yetinmeyerek, akıllı telefonlar sayesinde her geçen gün daha da yaygınlaşan sosyal medya aracılığıyla da vatandaşın sorunlarına çözüm buluyor. Bunun en somut örneğini ise Büyükşehir Belediyesi’nin ‘Antalya Toplu Taşıma’ isimli resmi twitter hesabından görmek mümkün. Halil FİDAN
Özel Haber
23 Mayıs 2016 - 17:57
Güncelleme: 23 Mayıs 2016 - 17:59
Hizmet anlayışı her yerde
Vatandaşa her alanda ulaşmak için her imkanı kullanan Antalya Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya üzerinden gelen şikayetleri bile anında çözüme kavuşturuyor
Özel Haber
23 Mayıs 2016 - 17:57
Güncelleme: 23 Mayıs 2016 - 17:59