Bilinçli tüketici ve bilinçli toplum olma yolunda bir katkımız olursa Tüketici Başvuru Merkezi görevini yapmış demektir.
HAFTANIN ŞİKÂYETLERİ
Tüketici Murat Yakmaz şikâyetinde:
…. net taahhüdüm 05.12.2018 tarihinde bitmiş olup yeni taahhüt icin tarafimiza evrak gönderileceği söylendi ve yeni sözleşme icin 5 is gününde kargo yapılacağını tarafımıza ilettiler. Ancak daha sonrasında kargonun yola çıktığına veya şubeye ulaştığına dair ne ….net tarafından ne de kargo şirketi tarafından aranılmayıp sözleşme iptali olduğu ve buna istisnadan de indirimsiz fiyat olan 144 TL fatura ile karsı karsıya kaldım. ….nete durumu bildirmeme rağmen kendilerinin bir hataları olmadığını belirttiler. Kargo firmanız haber vermiyorsa başka kullanın veya siz haber verin dediğimde ise yapabilecekleri bir şey olmadığını iletti. Ayni durumla karşılaşanınız var mı veya nasıl bir yol izlemeliyim? Faturayı ödemedim daha.
Cevap ve Çözüm:
Abdurrahman Yakmaz: Kendilerine şunu sorun, madem taahhüt bitti, neden faturalandırma devam ediyor, zaten elinizde kurulu bir sözleşme mevcut, ne evrakı göndereceklermiş. ….net ile görüş, bir an önce kurtul derim, burada kusur sizde değil, ilçe tüketici hakem heyetine müracaat edebilirsin. BTK şikâyet sitesine şikâyet yazıp itiraz edebilirsin