Antalya Halkla İlişkiler Derneği (AHİD) tarafından bu yıl ilki düzenlenen Antalya Markaları Kongresi, ikinci gününde de sektörün önemli isimlerini ağırladı. AHİD Başkanı Güldal Siğinç, kongrenin uzun zamandır planlanan projelerden biri olduğunu belirtti. Derneğin kurulduğu ilk günden bu yana bu organizasyonu hedeflediklerini söyleyen Siğinç, “Aslında bu kongre, derneği kurmaya karar verdiğimiz andan itibaren aklımızda olan bir projeydi. Şu ana kadar 3 eğitim gerçekleştirdik, bazı kamu kurumlarına da eğitimler sunmaya devam ediyoruz. ATSO ile birlikte gerçekleştiriyoruz eğitimlerimizi. Sosyal sorumluluk projelerimiz kapsamında kamu personeline ücretsiz eğitim verdik" dedi.
Ekim ayında yeni proje
Kongrenin geri dönüşlerinin kendilerini çok memnun ettiğini vurgulayan Güldal Siğinç, “Açıkçası güzel şeyler olacağını biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Herkes çok etkilendi, çok özel tepkiler aldık. Tıpkı caz festivali gibi, neden bu şehirde böyle bir organizasyon yok deniliyordu, şehre gelince ihtiyacımızın bu olduğunu anlamıştık. Marka Kongresi de bu şekilde oldu. Antalya'nın böyle bir organizasyona ihtiyacı varmış. Biz de şimdi bu eksikliği gideriyoruz" dedi. Önümüzdeki sene için kongrenin daha da gelişeceğini belirten Siğinç, “İlerleyen yıllarda kongreyi daha detaylandırmayı planlıyoruz. Seneye çok daha farklı içeriklere yer vereceğiz, daha güzelini yapacağız" diye konuştu. Kongrenin ardından yeni bir proje daha planladıklarını açıklayan Siğinç, “İlk kez burada söylüyorum; 2025 yılı ekim ayında Türkiye'nin dört bir yanından halkla ilişkiler profesyonellerini Antalya'da buluşturacağız. Adını 'Halkla İlişkiler Zirvesi' koyduk. Halkla ilişkilerin kalbi Antalya'da atacak" dedi.