Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal’ı makamında ağırladı. Gerçekleşen ziyaretlerde Türkiye’nin gündemine ilişkin konular değerlendirilirken, ilçeler arasında sürdürülecek ortak çalışmalar ve iş birliği imkanları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Kocagöz ve Dal, yakın zamanda bir operasyon geçiren Kotan’a geçmiş olsun dileklerini iletti. Her iki ziyaretten de duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Kotan, Antalya’nın gelişimi ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması için yerel yönetimlerin uyum içinde çalışmasının önemine dikkat çekerek, Kocagöz ve Dal’a teşekkürlerini iletti. Üç belediye başkanı da, birlik ve beraberlik içerisinde hareket ederek halk için üretmeye devam edeceklerini vurguladı.
Antalya'da başkanlardan güç birliği
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal’ı makamında ağırladı. Ziyaretlerde, Antalya’nın geleceği için yerel yönetimler arasındaki iş birliğinin ve dayanışmanın önemine vurgu yapıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir