Spor

Antalyaspor yönetiminden tartışmalara yanıt: “Amaç birlik ve destekti”

Antalyaspor A.Ş., “Antalyaspor Sahipsiz Değildir” etkinliğinin ardından oluşan tartışmalara ilişkin yaptığı açıklamada, Başkan Mustafa Ergün’ün sözlerinin yanlış yorumlandığını belirterek camianın tek hedefinin kulübe destek sağlamak olduğunu vurguladı

Abone Ol

Antalyaspor A.Ş., taraftar gruplarının öncülüğünde düzenlenen “Antalyaspor Sahipsiz Değildir” etkinliğinin ardından kamuoyunda oluşan değerlendirmeler üzerine yazılı bir açıklama yayımladı. Basın Sözcüsü Av. Ali Topuz imzasıyla yapılan açıklamada, organizasyonun şehirde ve sosyal medyada büyük yankı uyandırdığı belirtilirken etkinliğe destek veren herkese teşekkür edildi. Açıklamada, “Bu organizasyonun temel amacı, 7’den 70’e tüm Antalyaspor camiasını yeniden ortak değerimiz olan Antalyaspor çatısı altında buluşturmak, şehirde kaybolmaya yüz tutan birlik ve beraberlik ruhunu yeniden canlandırmak ve kulübümüzün hak ettiği yer olan Süper Lig’e dönüş yolculuğunda gerekli maddi ve manevi desteği oluşturabilmektir. Etkinliğin odağında herhangi bir kişi ya da kurum değil, yalnızca Antalyaspor’un geleceği vardır” ifadelerine yer verildi. Yönetim, organizasyonun ayrıştırıcı değil birleştirici bir amaç taşıdığını vurguladı.

‘Sitem değildi’
Açıklamanın önemli bölümünü ise Başkan Mustafa Ergün’ün etkinlik sırasında yaptığı konuşma oluşturdu. Son günlerde kamuoyunda farklı şekillerde yorumlanan ifadelerle ilgili değerlendirmede bulunan yönetim, konuşmanın bağlamından koparıldığını savundu. Açıklamada, “Başkanımızın etkinlik sırasında kullandığı ifadeler; Antalyaspor taraftarına, Antalya halkına, iş dünyasına, kamu kurumlarına veya herhangi bir kesime yönelik bir eleştiri, suçlama ya da sitem niteliği taşımamaktadır. Başkanımız konuşmasını büyük bir heyecan ve yoğun duygular içerisinde gerçekleştirmiş, kulübümüzün yaşadığı zorlukları ve şehirde arzu edilen birlikteliğin henüz tam anlamıyla sağlanamamasından duyduğu üzüntüyü dile getirmiştir. Söylenen sözlerin amacı ayrıştırmak değil, tam aksine Antalyaspor etrafında daha güçlü bir kenetlenme oluşturulmasına katkı sağlamaktır” denildi. Ayrıca kulüp adına yapılacak resmi açıklamaların bundan sonraki süreçte yalnızca Basın Sözcülüğü aracılığıyla paylaşılacağı ifade edildi.

‘Antalyaspor ortak değerdir’
Kulüp yönetimi açıklamanın son bölümünde ise tüm enerjilerini destek kampanyasına yönelttiklerini belirtti. Başkan Mustafa Ergün ve yönetim kurulunun göreve geldikleri günden bu yana kulübün mali yapısını güçlendirmek adına yoğun mesai harcadığı vurgulanırken, başlatılan destek kampanyasının başarıya ulaşmasının en önemli hedef olduğu kaydedildi. Açıklamada, “Bugün önceliğimiz polemikler ya da tartışmalar değil, Antalyaspor’un geleceğini güvence altına alacak destek kampanyasının başarıya ulaşmasıdır. Amacımız kulübümüzün ihtiyaç duyduğu maddi kaynakları oluşturmak, sportif anlamda yeniden güçlü bir yapı kurmak ve Antalyaspor’u hak ettiği günlere taşımaktır. Bu süreçte iş dünyasını, kamu kurumlarını, sivil toplum kuruluşlarını, basını ve Antalya’nın tüm dinamiklerini kulübümüzün yanında olmaya davet ediyoruz. Antalyaspor bu şehrin ortak değeridir ve bu değere sahip çıkmak hepimizin ortak sorumluluğudur” ifadeleri kullanıldı.