Sıra numarası aldım ve sıranın bana gelmesi için beklemeye başladım.
Saatler 09:30’u gösteriyordu. Aldığım sıra fişinde 208 yazılıydı. Önümde ise 31 kişi vardı.
6 kişi çalışması gereken gişede 3 personel vardı. Bunlardan da sadece ikisi çalışıyordu. Haliyle sıra çok yavaş ilerliyordu.
Sonra bir vatandaş firma yetkilisine gidip “İşlemleri hızlandıramaz mısınız?” diye sordu. Yetkili kişi geldi ve 3 arkadaşın çalıştığını ifade etti. Aynı vatandaş, boş olan diğer 3 gişenin de hizmet vermesini istedi.
“Arkadaşların biraz işi var. Birazdan işlemler hızlandırılır” diyerek yerine geçti CLK yetkilisi.
Bu açıklamanın ardından vatandaşlarda bir homurdanma başladı.
“Fatura yatırmak için daha fazla merkez açılmalı” dedi ilk sözü alan.
Bir diğeri, “Hem kabarık faturalar geliyor hem de merkez açmıyorlar” diye konuşmaya katıldı.
“Patronlar böyle. Az işçiyle çok iş yapmak isterler” dedi bir başkası.
“Bizde de hata var. Otomatik ödeme talimatı verip tüm bu çileyi çekmeyebiliriz” diye özeleşiri yaptı yaşlı bir amca.
Bir başkası yaşlı amcayı destekler gibi, “Her yerde özel fatura yatırma merkezleri var. İki lira fazla ödeme yaparak faturanı yatırabilirsin” dedi.
“Neden iki lira fazla ödeyeyim. Ayrıca bu özel fatura yatırma merkezleri güvenilir değil. Birçok kişinin bu merkezlere faturasını yatırmasına rağmen CLK ile karşı karşıya geldiğini biliyorum” diyerek karşı çıktı.
Konuşmalar halen sürerken sıra bana geldi. Faturamı yatırdım ve merkezden uzaklaştım. Ancak tartışmalar halen devam ediyordu. Ben de buradan yaşanan bu sıkıntıları ilgililere duyuruyorum. Vatandaşın daha fazla zaman kaybetmeden bu işi halletmesinin başka yolu yok mu?