İlçede yürütülen kamu hizmetleri ve devam eden çalışmaların ele alındığı toplantıya, Belediye Başkanı Kadir Kumbul, kurum müdürleri ve mahalle muhtarları katıldı. Toplantıda kurumların faaliyetleri değerlendirilerek karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Kaymakam Şahin'in başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi, vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha etkin hale getirilmesi ve önümüzdeki dönemde yapılması planlanan çalışmalar hakkında istişarelerde bulunuldu.
Toplantıda, mahallelerin ihtiyaç ve talepleri değerlendirilirken, ilgili kurumlar tarafından yürütülen çalışmalar hakkında katılımcılara bilgi verildi. kamu kurumları ile yerel yönetimler ve muhtarlar arasındaki iş birliğinin önemine dikkati çeken Kaymakam Şahin, ilçenin gelişimi ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması için koordineli çalışmanın sürdürüleceğini ifade etti.