Bilinçli tüketici ve bilinçli toplum olma yolunda bir katkımız olursa Tüketici Başvuru Merkezi görevini yapmış demektir. HAFTANIN ŞİKAYETLERİ
Tüketici Özgür Akagündüz şikayetinde: T…. Prime tarifesini kullanıyorum. Taahhüt verdiğim pakette var olan Yurtdışı 2 GB özelliği bir süre sonra kaldırılmış ancak daha önceden taahhüt verenler için bu hak devam ediyor diye not düşülmüş. (14.08.2018) Ben de bu tarih öncesinde kayıt olmuştum ama paketi hattımdan silmişler ve hiçbir şekilde yeniden tanımlamayı kabul etmiyorlar. BTK’ya şikayet edeyim diyorum onların da şikayet servisleri 1 haftadır çalışmıyor. 2019 Hazirana kadar taahhüdüm var. Yurtdışındayım (Kanada) bu konuda ne yapabilirim? Cevap ve Çözüm:
Tüketici Özgür Akagündüz şikayetinde: