İnsanları mağazaların içine çekebilmek için vitrinler öylesine cazip ve renkli hale geldi ki birçok insanın vitrinlere bakarken ve baktığı vitrinin cazibesine kapılarak mağazanın içine girdiğini ve o vitrinin verdiği renklilikle çok beğenmese çok ihtiyacı olmasa bile bir veya birkaç ürün alarak mağazadan çıktığını görebiliyoruz.
Bir mağazanın içinde satışa sunulan ürünlerin kalitesi satış elamanlarının kabiliyeti mağazanın içine müşteri sokmasına ve ürünlerin satılmasında mağaza vitrininin sağladığı başarıyı tutturamıyor.
Sosyal yaşamda da insani yaklaşımlar bazı insanlarda bu anlayışla sürüyor.
Dış görünüşleri ve kişisel ya da mesleki olarak kendilerini bu şekilde tanıtım şekilleri ile kendilerini olduğunun dışında gösteren dışı insan içi sadece canlı bir varlık olanlara rastlayabiliyoruz.
Günümüzün çok hızlı ve renkli hayatlarında bazı insanların içi boş ama cazibe yaratan dış görünüşleri davranışları havada kalan sözleri ile birçok insanı kendisiyle ilgili alâkasız bir görüşle yanıltabildiklerini kandırabildikleri de bilinen gerçeklerdendir.
Dış görünüşü sonrasında yalandan tavır ve sözleriyle kendilerine ilgi çekici bir vitrin yaratanlar parası olan maddi durumu iyi mesleki başarıları kariyerleri olan kadınları bu içi boş vitrinli görünüşleri ile kandırabiliyor hatta kendilerine mecburi esir yapabiliyorlar.
Dış görünüşünde sahte renkli aslında içi bomboş olan canlılara kanmak istemeyen hedeflerde olan başarılı paralı kariyerli kadınların karşısındaki insanın sahteliğini sezerek kendisinden uzak tutmasıyla zarar görmeyeceklerini anlaması ile mümkün olur.
Gönlünüz ve kalbiniz içi boş sahte kişilikli renkli vitrin imajı ile kendisini kamufle edenlerden uzak olsun.