Antalya turizm Fuarı kurucusu Selçuk Meral fuarla ilgili bilgi vererek, “Türkiye pazarı için bunun başka bir örneği yok. 300'e yakın katılımcı stantları ile birlikte 600'den fazla turizm paydaşı olan marka, ATF23'te yer alacak” dedi. Meral, Türkiye’nin ve Akdeniz‘in en verimli turizm fuarının GMT Fuarcılık tarafından gerçekleştirildiğini ifade ederek, “2019 yılında yola çıkan ATF, bu yıl turizmcilere ‘MoveYour Tourism MoveYour Country’ sloganıyla kapılarını açıyor. Turizm endüstrisinin tüm dinamiklerini beşinci kez bir araya getiren ATF 23; 35 ülkeden 25 binin üzerinde turizm profesyoneli ve paydaşına tekrardan ev sahipliği yapacak. Bu yıl 26-27 Ekim tarihlerinde Antalya Expo Center’da 25 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilecek olan Antalya Turizm Fuarı’nda iki gün boyunca yüzde 100 turizm konuşulacak. Yıllık B2B turizm ticaret fuarı ve kongresinde Türkiye’nin, Avrupa, CIS, GCC ve iç pazar operatörleri, acenteleri ve sağlık kuruluşları, Türkiye’nin önde gelen otelleri, hizmet, teknoloji üreticileri ve Hosted Buyer katılımı ile kurumsal seyahati de kapsayan 500’ün üzerinde katılımcı marka yer alacak” diye konuştu.
Logoda ay ve yıldız
Her sektörden katılım sağlanacağını aktaran Meral, “ATF 23 destinasyonlar, havayolları ve havalimanları, oteller ve tatil köyleri, tema parkları ve turistik yerler, tur operatörleri, DMC'ler, kruvaziyer hatları, spalar, mekanlar, diğer toplantı tesisleri ve seyahat teknolojisi şirketleri dahil olmak üzere turizm endüstrisinin her sektöründen katılımcıları ağırlıyor. Antalya Turizm Fuarı’nda seyahat ticareti endüstrisinin yeni ortaklıklar kurması ve bölgedeki en önemli oyuncularla mevcut iş ilişkilerini güçlendirmesi hedefleniyor. Biz turizmin memleket meselesi olduğunu düşünüyoruz. Bu düşünceyle renklerimizi seçerken kırmızı ve beyazı seçtik. Logomuzdaki kalp ile memleket aşkımızı ortaya koyduk. Bu sene ATF 23 logomuza ay ve yıldızı da ekledik. Bu logoyla yaptığımız yazışmalar ile dünyanın her yerine taşıdık ay-yıldızımızı. Türk turizminin konaklama sektörüyle ilgili bir araştırma yapıp onu yüzüncü yıl kitimiz içerisinde yayımladık. Daha önce kullandığımız ‘Move your tourism’ sloganımıza, ülkemizin kalkınmasına destek olma amacımızı vurgulamak üzere ‘Move your country’ cümlesini de ekledik. ‘Turizmini hareketlendir, ülkeni bereketlendir’ manasını taşıyor bizim için” dedi.
Akdeniz’in en verimli fuarı
Selçuk Meral, ATF’nin hedefleriyle ilgili de konuşarak, “Antalya Turizm Fuarı sadece Türkiye’nin değil Akdeniz’in en verimli turizm fuarı. Şampiyonlar Ligi gibi olan katılımcı listemiz bunun bir ispatı. 2019 yılına kadar böyle bir şey yapılamamış. Neredeyse 40 yıllık turizm tarihinden bahsediyorum. Şimdi birlikte yapıyoruz ve fark yaratıyoruz. Hızla büyüyoruz. Yakın hedefimiz dünyayı Türk turizm profesyonelinin ayağına getirebilmek. İleri hedefimiz ise Türk turizmcisinin bu çözümcü yaklaşımını dünyanın farklı yerlerine de taşımak. Buralarda da Türk turizmi öncelikli çözümler üretmek, aynı zamanda dünya turizmiyle ilgili fikirler de üretebildiğimizi tüm dünyaya göstermek istiyoruz. Çünkü bu bir memleket meselesi” ifadelerini kullandı. Antalya Expo Center ANFAŞ'ta 26 Ekim'de açılacak fuar, iki gün sürecek.
ESRA ALTUNKES