CLK Akdeniz Elektrik ve Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş., çeşitli yatırımlara imza attı. Çağrı merkezi operasyon salonunda, gürültünün emilmesi, hem müşteri temsilcilerinin huzurlu ve rahat çalışması hem de telefonun diğer ucundaki müşterilerin daha kaliteli duyması için akustik yalıtım yapıldı. Zemin kaplama, tavan kaplama, akustik perdeler ve separatörlere yapılan ilavelerle çınlama, uğultu ve gürültü minimize edildi. Özellikle yoğunluk anında aynı anda hizmet verebilecek kişi sayısını artırmak adına 10 bilgisayar ilave yapıldı. Merkezde, Türkiye'nin en iyi çağrı merkezi altyapı sistemi olan AVAYA sistemine geçiş yapıldı. Bu geçişle beraber aynı anda çağrı karşılama kapasitesi 60'tan 120'ye yükseltildi. Fatura itirazı, abonelik, tarife, borçtan kesim, indirimli elektrik konularıyla ilgili sorunların bildirilmesi ve çözümü için 186 numarası dışında 08502260707 numaralı hat devreye sokuldu.
Ekonomi
12 Kasım 2014 - 16:00
Güncelleme: 12 Kasım 2014 - 16:01
CLK'dan yeni düzenlemeler
CLK Akdeniz Elektrik ve Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş., çeşitli yatırımlara imza attı.
Ekonomi
12 Kasım 2014 - 16:00
Güncelleme: 12 Kasım 2014 - 16:01