Turkcell, yeşil sahanın coşkusunu İstanbul’un yanı sıra Süper Lig Anadolu takımlarına taşıyacak ‘Haftanın Maçı’ etkinlikleriyle Antalya’da da bir futbol festivali ortamı yaratacak Türk futboluna 13 yıldır kesintisiz destek veren Turkcell, 2015-2016 sezonu itibarıyla Kulüpler Birliği Vakfı’na ana sponsor oldu. Süper Lig’e beş yıllık bir aradan sonra geri dönen Turkcell, yeni dönemde Kulüpler Birliği Vakfı anlaşmasıyla futbola sunduğu desteğin kapsamını genişletti. Turkcell, Kulüpler Birliği’yle ülke futbolunun ve futbolun marka değerinin gelişmesi için birçok konuda birlikte çalışmalara imza atacak. İşbirliği kapsamında Spor Toto Süper Lig’de her hafta bir karşılaşma “Turkcell Haftanın Maçı” adı altında oynanacak. İnsanların futbola olan ilgisini ve coşkusunu artırmak ve statların dolmasını sağlamak amacıyla maçların oynanacağı şehirlerde konser, yarışma, vs. birçok farklı etkinliğin düzenlenmesi planlanıyor. Turkcell, yeşil sahanın coşkusunu İstanbul’un yanı sıra Süper Lig Anadolu takımlarına taşıyacak bu etkinliklerle Antalya'da da bir futbol festivali ortamının yaratılmasını hedefliyor. Ayrıca sonraki dönemde farklı aktivite ve girişimlerle “Haftanın Maçı” projesinin kapsam ve içeriğinin genişletilmesi planlanıyor. Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Göksel Gümüşdağ anlaşmanın ardından, “Turkcell’e futbolumuza katkılarından dolayı teşekkür ederim” dedi. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ise “Türk futbolunun marka değerini hep birlikte yukarı taşıyacağız” diye konuştu.
Haber Merkezi
Haber Merkezi