Uncalı Meydan Hastanesi çalışanlarına yönelik “Etkili İletişim ve Beden Dili” semineri düzenledi. İletişim eğitmeni Ramazan Karakaya tarafından verilen seminerde, kişiler arası çatışmaların önlenmesine olanak sağlayacak iletişim teknikleri ve detayları anlatıldı. Gülümseme, dinleme, konuşma ve beden dili başlıklarından oluşan seminerde, bireylerin iş ve özel hayatlarında başarılı olabilmeleri için; karşılarındaki insanları ötekileştirmeden, önyargılardan uzak, empati kurabilen ve yüzünde gülümseme olan bir davranış kalıbını benimsemelerinin önemi vurgulandı.
Memnun oldum
Uncalı Meydan Hastanesi insan kaynakları departmanı tarafından organize edilen seminer sonrası eğitmen Ramazan Karakaya, “İnsanlar için su ve hava kadar önemli olan iletişim becerileri konusunda bildiklerimi Uncalı Meydan Hastanesi çalışanları ile paylaşmaktan çok mutlu oldum. Pırıl pırıl, genç ve güler yüzlü bir personele sahip bir sağlık kuruluşu olan Uncalı Meydan Hastanesi yönetimini ve idarecilerini hasta memnuniyetine ve çalışanlarının eğitimine önem verdikleri için tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi. Hasret ÇİL