Adalet Bakanı Akın Gürlek sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın müjdesini verdiği adalet teşkilatımız bünyesinde istihdam edilmek üzere 15 bin sözleşmeli personel alımını gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda; merkez ve taşra teşkilatımızda görevlendirilmek üzere toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı için ilana çıkıyoruz. Söz konusu alımları 2026 yılı içerisinde tamamlayarak teşkilatımızın insan kaynağını daha da güçlendireceğiz. Alım yapılacak kadrolar arasında 5 bin 259 zabıt katibi, 4 bin 508 infaz ve koruma memuru, 1300 destek personeli, 1041 mübaşir, 900 icra katibi, 524 koruma ve güvenlik görevlisi, 410 psikolog, 322 teknisyen, 316 büro personeli, 286 hemşire, 90 sosyal çalışmacı ile 44 farklı unvanda personel yer alıyor. Adalet teşkilatımıza, yargı camiamıza ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyor, yargı teşkilatımızın ihtiyaç duyduğu kadroların tahsisine verdikleri destek dolayısıyla Sayın Cumhurbaşkanımıza şükranlarımı arz ediyorum" ifadelerini kullandı.
İlçeler
Antalya
Özel
Bakan Gürlek'ten sözleşmeli personel müjdesi
Adalet Bakanı Akın Gürlek, "Adalet teşkilatımız bünyesinde istihdam edilmek üzere 15 bin sözleşmeli personel alımını gerçekleştiriyoruz" dedi.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Antalya-Kemer yolu trafiğe kapandı
Menderes Türel’den adaylık sorusuna yanıt: Antalya’ya hizmet benim için şereftir
‘Hastanelerde işaret dili tercümanı zorunlu hale getirilmeli’
Antalya’nın geleceği 'veri' ile şekillenecek: Antalya Forum X kuruldu
Siyaset ve iş dünyası bu düğünde buluştu
Milli maç heyecanı Olbia Meydanı’nda yaşanacak!




