Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Muharrem ayı dolayısıyla Manavgat Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Programa, Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Manavgat Cemevi Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Aktaş, meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşu üyeleri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. Manavgat Cemevi’nde gerçekleşen iftar programında, ilçedeki Alevi vatandaşlar bir araya gelerek Muharrem ayını beraber andı. Programda konuşan Başkan Vekili Çiçek, farklılıkların zenginlik olarak görüldüğü, sevgi ve saygının hâkim olduğu bir toplum anlayışının güçlenmesine katkı sunan bu tür buluşmaların büyük değer taşıdığını ifade etti. Aynı sofrayı paylaşmanın ve dualarda buluşmanın manevi huzurunu hep birlikte yaşadıklarını belirten Çiçek, Muharrem ayının tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni etti.
Güncel
Antalya
İlçeler
Asayiş
Özel
Güncel
Başkan Vekili Çiçek Manavgat Cemevi’nde
Kaynak: Manavgat Belediyesi/Bülten
Yorumlar
Trend Haberler
Dağbeli’nde 500 hane çözüm bekliyor
Antalyaspor'da Bülent Korkmaz dönemi yeniden başlıyor!
Antalya'da elektrik kesintileri: 20 Haziran
Antalya'da elektrik kesintileri: 18 Haziran
116. Yalova Altınova Belediyesi Fevziye Yağlı Güreşleri’ni kim kazandı?
Erzurumspor FK’dan Abdülkadir Ömür'e veto!





