Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Muharrem ayı dolayısıyla Manavgat Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Programa, Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Manavgat Cemevi Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Aktaş, meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşu üyeleri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı. Manavgat Cemevi’nde gerçekleşen iftar programında, ilçedeki Alevi vatandaşlar bir araya gelerek Muharrem ayını beraber andı. Programda konuşan Başkan Vekili Çiçek, farklılıkların zenginlik olarak görüldüğü, sevgi ve saygının hâkim olduğu bir toplum anlayışının güçlenmesine katkı sunan bu tür buluşmaların büyük değer taşıdığını ifade etti. Aynı sofrayı paylaşmanın ve dualarda buluşmanın manevi huzurunu hep birlikte yaşadıklarını belirten Çiçek, Muharrem ayının tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni etti.

Korkuteli'nde yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Korkuteli'nde yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Manavgat Belediyesi/Bülten