ANTALYA KEPEZ BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
HİZMET KİRALAMA İŞİ




Hizmet Kiralama İşi Aşağıda adres ve bilgileri yazılı işin 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45 inci maddesine göre Açık Teklif Usulü ile ihale edilecek olup, teklifler Kepez Belediyesi Encümen Toplantı Odasında Belediye Encümenince ihale edilecektir.

İdarenin

  1. Adı: Kepez Belediye Başkanlığı
  2. Adresi: Teomanpaşa Mah.Yeşilırmak Cad.No:4 07030 Kepez/ANTALYA
  3. Telefon/Faks : 0242 310 58 58
  4. İhale Dokümanının Görüleceği ve Satın Alınacağı Yer: Mali Hizmetler Müdürlüğü Kiralama Servisi

  
İhale Konusu Hizmet
 Adı: Kullanılmış Giysi/Tekstil Atıklarının Kaynağında Ayrı Toplanması, Taşınması ve Yeniden Değerlendirilmesi İhalesi İşi.
a)   Niteliği Türü ve Miktarı: 1 Adet Hizmet
b)   Taşınmazın Adresi: Kepez Belediyesi sınırları içerisinde 68 mahalle
c)   İşin Süresi: 3 Yıl
ç)   İhale Tarihi ve Saati: 03.10.2024  / 14.10
d)   İhale Salonu: Encümen Toplantı Salonu
e)   Muhammen Bedeli: İlk Yıl Yıllık: 1.200.000,00 TL+KDV
Üç Yıl Toplam Kira Bedeli: 3.600.000,00 TL+KDV
f)   Geçici Teminat Bedeli: 720.000,00 TL’dir.

İhaleye Katılabilmek İçin Gereken Belgeler ve Yeterlilik Kriterleri

GERÇEK KİŞİLERDEN;
 

  1. İletişim Bilgi Formu (Belge içeriğinde istenilen Elektronik Tebligat [UETS] ve Kayıtlı Elektronik Posta [KEP] adresinin sunulması zorunlu olup, sunulmaması halinde istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır)
  2. Kimlik Fotokopisi
  3. Geçici Teminat
  4. Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğünden Alınmış Borcu Yoktur Yazısı
  5. İhale Şartname Alındı Makbuzu
  6. İstekli Tarafından Her Sayfası İmzalanmış İhale Şartnamesi
  7. Noter Onaylı İmza Beyannamesi Aslı ya da Noter Onaylı Sureti
  8. 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu ve Diğer İhale Mevzuatı Kapsamında İhalelere Katılamama, İhalelere Katılmaktan Yasaklanma Cezası Alınmadığına İlişkin Yazılı ve İmzalı Taahhütname
  9. Vekâleten Katılıyorsa Noter Onaylı Vekâletname ve İmza Beyannamesi
  10. İş Ortaklığı Beyannamesi
  11. 2024 Yılı İçerisinde Alınmış Ticaret ve Sanayi Odası Faaliyet Belgesi veya Bağlı Bulunduğu Esnaf Odasından Alınmış Faaliyet Belgesi
  12. İş Deneyim Belgesi (Kamu kurum ve kuruluşu ile mahalli idarelere sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve ilan tarihinden geriye doğru son 4 yıl içerisinde sözleşmesi yapılan ve en az yıllık 2 yıllık sözleşme süresinin tamamlanmış olması şartıyla sözleşme ve teyit yazısı) sunulacaktır. Teyit yazısının aslı, ilgili kurumdan aslının aynıdır onaylı sureti, noter onaylı sureti ile üzerinde barkotlu ve/veya doğrulama kodu bulunan evraklar kabul edilecektir.
  13. İhaleye gireceklerin; Çevre Şehircilik ve İklim Değişikli Bakanlığından Tehlikesiz Atıkları Toplama ve Ayrıma konusunda alınmış Geçici Faaliyet belgesi ve/veya Çevre İzin ve Lisans Belgesi ve/veya Tehlikesiz Atıkları Toplama-Ayırma Belgesi’nin işin süresini kapsamaması durumunda Çevre İzin ve Lisans Yönetmeliği hükümlerine göre sözleşme süresini kapsayacak şekilde almak/uzatmak ve idaremize teslim etmek zorundadır.

                 
       Çevre İzin ve Lisans Yönetmeliği hükümlerine göre; Geçici Faaliyet belgesi ve/veya Çevre İzin ve Lisans Belgesi ve/veya Tehlikesiz Atıkları Toplama-Ayırma Belgesi’nin süresini, yönetmelik hükümlerine göre süresinde almamak/uzatmamak sözleşme fesih sebebidir.

  TÜZEL KİŞİLERDEN;
 

  1. İletişim Bilgi Formu (Belge içeriğinde istenilen Elektronik Tebligat [UETS] ve Kayıtlı Elektronik Posta [KEP] adresinin sunulması zorunlu olup, sunulmaması halinde istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır)
  2. Kimlik Fotokopisi
  3. Geçici Teminat
  4. Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğünden Alınmış Borcu Yoktur Yazısı
  5. İhale Şartname Alındı Makbuzu
  6. İstekli Tarafından Her Sayfası İmzalanmış İhale Şartnamesi
  7. Noter Onaylı İmza Beyannamesi Aslı ya da Noter Onaylı Sureti
  8. 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu ve Diğer İhale Mevzuatı Kapsamında İhalelere Katılamama, İhalelere Katılmaktan Yasaklanma Cezası Alınmadığına İlişkin Yazılı ve İmzalı Taahhütname
  9. Vekâleten Katılıyorsa Noter Onaylı Vekâletname ve İmza Beyannamesi
  10. İş Ortaklığı Beyannamesi
  11. 2024 Yılı İçerisinde Alınmış Ticaret ve Sanayi Odası Faaliyet Belgesi
  12. Tüzel Kişiliğe Ait Son Durumu Gösteren Ticaret Sicil Gazetesi Aslı ya da Ticaret Odası Tarafından Onaylanmış Suretleri
  13. İş Deneyim Belgesi (Kamu kurum ve kuruluşu ile mahalli idarelere sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve ilan tarihinden geriye doğru son 4 yıl içerisinde sözleşmesi yapılan ve en az yıllık 2 yıllık sözleşme süresinin tamamlanmış olması şartıyla sözleşme ve teyit yazısı) sunulacaktır. Teyit yazısının aslı, ilgili kurumdan aslının aynıdır onaylı sureti, noter onaylı sureti ile üzerinde barkotlu ve/veya doğrulama kodu bulunan evraklar kabul edilecektir.
  14. İhaleye gireceklerin; Çevre Şehircilik ve İklim Değişikli Bakanlığından Tehlikesiz Atıkları Toplama ve Ayrıma konusunda alınmış Geçici Faaliyet belgesi ve/veya Çevre İzin ve Lisans Belgesi ve/veya Tehlikesiz Atıkları Toplama-Ayırma Belgesi’nin işin süresini kapsamaması durumunda Çevre İzin ve Lisans Yönetmeliği hükümlerine göre sözleşme süresini kapsayacak şekilde almak/uzatmak ve idaremize teslim etmek zorundadır.


Çevre İzin ve Lisans Yönetmeliği hükümlerine göre; Geçici Faaliyet belgesi ve/veya Çevre İzin ve Lisans Belgesi ve/veya Tehlikesiz Atıkları Toplama-Ayırma Belgesi’nin süresini, yönetmelik hükümlerine göre süresinde almamak/uzatmamak sözleşme fesih sebebidir.

            İhaleye katılmak isteyenler tüm belgelerin aslını 02.10.2024 günü Saat: 17.00’a kadar Kepez Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü Kiralama Servisine vermeleri zorunludur.
 

#ilangovtr Basın No ILN02092470