​Muharrem ayının manevi atmosferi, Korkuteli Belediyesi Şefika Şevket Emel Emekliler Merkezi’nde düzenlenen anlamlı bir etkinlikle yaşatıldı. Merkezin kendi üyeleri için hazırladığı geleneksel aşure programına katılan Korkuteli Belediye Başkanı Saniye Caran, emekli vatandaşlarla bir araya gelerek günün bereketini ve coşkusunu paylaştı. Program kapsamında merkeze gelen emeklilerle yakından ilgilenen, onlarla tek tek sohbet edip hal hatır soran Başkan Caran, samimi tavırlarıyla büyük takdir topladı. Caran, özenle hazırlanan aşureleri merkezin üyelerine kendi elleriyle ikram ederek onlara eşlik etti.

Kamyonla çarpışan otomobilin sürücüsü yaralandı
Kamyonla çarpışan otomobilin sürücüsü yaralandı
İçeriği Görüntüle

​‘Gönül birliğimiz daim olsun’

​Emeklilerle bir arada olmaktan duyduğu mutluluğu ve huzuru dile getiren Caran, etkinlikte yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi: “Bugün burada, kıymetli büyüklerimizin ve emeklilerimizin arasında olmanın huzurunu yaşıyoruz. Aşure; paylaşmanın, kardeşliğin ve dayanışmanın en güzel, en tatlı simgesidir. Merkezimizin üyeleriyle bu bereketli günü paylaşmak, sofralarına misafir olmak bizler için çok kıymetli. Rabbim birliğimizi, dirliğimizi ve bu güzel gönül bağımızı daim eylesin. Merkezimize gelen tüm büyüklerimize afiyet olsun.” Oldukça samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, Caran’ın emeklilerle gerçekleştirdiği keyifli sohbetlerin ardından günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Muhabir: Arzu YAVUZ