19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen şehir içi bisiklet turuna Kaymakam Sezgin Üçüncü, Belediye Başkanı Saniye Caran, Emniyet Müdürü Rıdvan Karaaslan, AK Parti İlçe Başkanı Osman Nuri Kök, Kaymakamlık Sosyal Yardımlaşma Müdürü Saliha Şahintürk, İlçe Müftüsü Mustafa Kızmaz, Milli Emlak Şefi Şaban Akay, Vergi Dairesi Müdürü Erdal Çetinkaya, Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Hüseyin Özvatan, Orman İşletme Müdürü Engin Atlı, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Tunç, Esnaf ve Sanatkârlar Kredi Kefalet Kooperatifi Başkanı Hasan Can Caran, Milli Eğitim Müdürlüğü şube müdürleri, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Şehitlik Anıtı'ndan başlayan tur, spor salonunda sona erdi. Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Tunç, "Şehir içi bisiklet turu 7'den 77'ye herkesin katılımıyla gerçekleşti. İlçemizde spor kültürünü yaymak, bisiklet kullanımını arttırmak, bisiklet branşının temelleri olmasını hedeflediğimiz bu faaliyete olan yoğun ilgi hepimizi sevindirdi.
Güncel
Sağlık
Spor
İlçeler
Asayiş
Turizm
Antalya
Kültür-
Özel
Korkuteli'nde 'bisikletini al gel' projesi
Antalya'nın Korkuteli ilçesinde Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından hayata geçirilen 'Bisikletini al gel' projesi kapsamında bisiklet turu düzenlendi.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Dağbeli’nde 500 hane çözüm bekliyor
Antalyaspor'da Bülent Korkmaz dönemi yeniden başlıyor!
Antalya'da elektrik kesintileri: 24 Haziran
Erzurumspor FK’dan Abdülkadir Ömür'e veto!
Antalya'da elektrik kesintileri: 27 Haziran
Kaş'ta zıpkın avında kahreden ölüm: Kayalıklara sıkışan genç hayatını kaybetti





