500 Plastik Masa - 1500 Plastik Sandalye mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası (İKN) : 2025/2303646
1- İdarenin
1.1. Adı : MURATPAŞA BELEDİYESİ SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
1.2. Adresi : Bülent Ecevit Bul. Osman Ateş İş Merkezi No:99/B Muratpaşa/ANTALYA MURATPAŞA/ANTALYA
1.3. Telefon numarası : 02423202100
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2- İhalenin

2.1. Tarih ve Saati : 24.12.2025 - 10:00
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres : İhale Komisyon Toplantı Salonu

3- İhale konusu mal alımının

3.1. Adı : 500 Plastik Masa - 1500 Plastik Sandalye
3.2. Niteliği, türü ve miktarı : 500 Adet Plastik Masa ve 1500 Adet Plastik Sandalye
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü'ne bağlı Doğuyaka Mahallesi 1216 sokak no:15 Muratpaşa/ANTALYA adresindeki müdürlük deposu
3.4. Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasından sonra başlayacak olup, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 iş günü içerisinde teslim edilerek iş sonlandırılacaktır. Yüklenici sözleşmenin imzalanmasından sonra, 3 iş gün içerisinde teslim edeceği mal/malzemelere ait en az ikişer adet numuneyi /numuneleri idareye getirecek ve idare tarafından görevlendirilen muayene ve kabul komisyonunca onay verilir ise malzemeler Müdürlüğümüze bağlı Doğuyaka Mahallesi 1216 sokak no:15 Muratpaşa/ANTALYA adresindeki depomuza hafta içi mesai saatleri içerisinde ‘’YÜKLENECİ FİRMANIN YETKİLİSİ ‘’ (firma yetkilisi olduğuna dair noter onaylı belge ve imza sirküsü istenecektir) tarafından teslim edilecektir. Kargo , nakliye şirketi , bu iş için kullanılan ambarlar veya sevkiyatı yapan aracın şoförü (şirketçe bu iş için görevlendirildiğinin beyanı halinde noter onayı aranacaktır) tarafından doğrudan yapılan teslimatlar ile firma yetkilisi olmadan teslimat kesinlikle kabul edilmeyecektir. Teslimat sırasında oluşacak hasar-kırık v.b. durumlar yüklenicinin sorumluluğunda olacak kırık eksik v.b. durumda olduğu tespit edilen ürün/ürünler 3 iş günü içinde sağlamları ile değiştirilecektir.
3.5. İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasıyla işe başlanacaktır.

4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4. İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.

5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15- Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02360080