Geçtiğimiz sezon başında Rizespor’dan transfer olduğu Kepezspor’da 2. Lig’de 20 maçta görev alıp toplam bin 281 dakika sahada kalan Selim Ay, kulüpten ayrıldığını sert bir dille duyurdu. Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Bugün itibariyle sene başından bu yana verilen hiçbir sözün tutulmaması ve futbolcularla personelin alacaklarının ödenmemesinden dolayı yetiştiğim Kepezspor ile değil, başkalarının elinde olan Kepezspor ile olan sözleşmemi tek taraflı feshetmiş bulunmaktayım” ifadelerini kullanan Ay, hem yönetimin sözleşme yükümlülüklerini yerine getirmediğini hem de kulüpteki işleyişin bozulduğunu dile getirdi. Kepezspor’a genç yaşta adım atıp profesyonel kariyerinde yeniden döndüğü kulüpten bu şekilde ayrılmak zorunda kaldığını belirten Ay, ilerleyen günlerde konuyla ilgili daha kapsamlı bir açıklama yapacağını da sözlerine ekleyerek, yaşananların sadece kendisi değil tüm futbolcular ve kulüp çalışanları açısından büyük bir hayal kırıklığı olduğunu ima etti.
Antalya
Asayiş
İlçeler
Özel
Yaşam
Selim Ay’dan Kepezspor’a sitemli veda
Tecrübeli stoper Selim Ay, alacaklarının ödenmemesi ve verilen sözlerin tutulmaması nedeniyle Kepezspor ile olan sözleşmesini tek taraflı feshettiğini açıkladı
Muhabir: GÜRKAN BALCI
Yorumlar
Trend Haberler
Öğrenci affında sona gelindi: Kampüs kapıları yeniden açılıyor
Antalya'da elektrik kesintileri: 20 Haziran
Genel sekreter Çevikol’un eşi de gözaltına alındı! Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne operasyon: 10 gözaltı
Antalya'da elektrik kesintileri: 18 Haziran
Gazipaşa’ya Isparta’da ağır darbe: 0-14
116. Yalova Altınova Belediyesi Fevziye Yağlı Güreşleri’ni kim kazandı?




