Rüşvet soruşturması kapsamında tutuklu bulunan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, akşam saatlerinde yaşadığı sağlık problemleri nedeniyle tutuklu bulunduğu Döşemealtı L Tipi Ceza İnfaz Kurumu'ndan ambulansla hastaneye kaldırıldı. Gazeteci Ali Taş'ın sosyal medya hesabından paylaştığı bilgilere göre, avukat görüşmesi sırasında şiddetli öksürük nöbeti geçiren Böcek'in durumu cezaevi yönetimine bildirildi. Bunun üzerine sağlık ekipleri cezaevine sevk edilirken, ilk müdahalenin ardından Böcek ambulansla hastaneye götürüldü. Muhittin Böcek'in, “Covid döneminde yaşadığım semptomları yaşıyorum” dediği ileri sürülürken, geçtiğimiz hafta da akciğerleriyle ilgili rahatsızlıklar yaşadığı ve cezaevinde ciddi öksürük krizleri geçirdiği öne sürüldü. Günde 21 ilaç kullandığı belirtilen Böcek'in hastanedeki kontrol ve tetkiklerinin sürdüğü öğrenilirken, sağlık durumuna ilişkin resmi makamlardan henüz açıklama yapılmadı.
Kültür-
Antalya
Güncel
Asayiş
İlçeler
Sağlık
SON DAKİKA... Muhittin Böcek hastaneye kaldırıldı!
Tutuklu bulunan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, cezaevinde yaşadığı sağlık sorunlarının ardından ambulansla hastaneye sevk edildi.
Muhabir: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Trend Haberler
Staj ve çıraklık mağdurları hak mücadelesini zirveye taşıyor... Masadan meydanlara
CHP'de disiplin kurulu toplanıyor… YDK Başkanı Antalya’dan
4 kardeşin inanılmaz başarısı! Sokaktan Türkiye’nin zirvesine uzanan hikaye: 65 milyon ton atığı ekonomiye kazandırdılar
Antalya'da elektrik kesintileri: 2 Haziran
Kaş Belediyesi'nde skandal! Başkan ve meclis üyelerinden iş insanına darp iddiası
Korkuteli'de kovan dağıtımı





