Antalyaspor’da art arda gerçekleşen istifaların şoku yaşanıyor. İlk olarak Teknik Direktör Emre Belözoğlu görevini bıraktığını sosyal medya hesabından duyurdu. Ardından Asbaşkan Levent Ördek istifa dilekçesini yönetime yolladı. Yönetim kuruluna noter aracılığıyla istifa ettiğini duyuran Ördek, “Gördüğüm lüzum üzerine 25.06.2025 tarihi itibariyle yönetim kurulu üyeliği görevimden ve tüm görevlerimden istifa ediyorum. İstifamı bildirir, gereğinin yapılmasını dilerim” dedi. Bodrumspor ile deplasmanda oynanan Türkiye Kupası karşılaşmasından sonra bir daha maçlara gitmeyen Ördek’in istifası bekleniyordu. Ördek’in son olarak sosyal medya hesabında profilinde yer alan ‘Asbaşkan’ ibaresini kaldırıp ‘taraftar’ yazması dikkat çekmişti.
Gündem
Asayiş
İlçeler
Güncel
Genel
Antalya
Özel
Eğitim
Politika
Ekonomi
Yaşam
Antalyaspor’da sular durulmuyor: Bir istifa daha!
Antalyaspor A.Ş.’de beklenen istifa gerçekleşti. Uzun süredir yönetim kurulu toplantılarına katılmayan Levent Ördek, görevinden istifa etti
Muhabir: Şifa ÇİÇEK
Yorumlar
Trend Haberler
Dağbeli’nde 500 hane çözüm bekliyor
Antalyaspor'da Bülent Korkmaz dönemi yeniden başlıyor!
Antalya'da elektrik kesintileri: 20 Haziran
116. Yalova Altınova Belediyesi Fevziye Yağlı Güreşleri’ni kim kazandı?
Antalya'da elektrik kesintileri: 24 Haziran
Erzurumspor FK’dan Abdülkadir Ömür'e veto!




