Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, iş gücü istatistiklerine ilişkin sanal medya hesabından açıklama yaptı. Bakan Işıkhan, "Son 34 aydır işsizlik oranında gerçekleşen tek haneli seyir, istihdam hamlelerimizin doğru ve etkin olduğunu göstermeye devam ediyor. 2026 yılı Şubat ayında işsizlik oranı 8,5 seviyesinde gerçekleşti. İş gücü sayımız, şubat ayında bir önceki aya göre 286 bin kişi artarak 35 milyon 139 bin kişiye, iş gücüne katılma oranımız ise 0,3 puan artarak yüzde 52,6’ya yükseldi. İş gücü piyasalarımız güçlendikçe istihdam kapasitemiz artmayı sürdürüyor. İstihdam sayımız, aynı dönemde 153 bin kişi artarak 32 milyon 158 bin kişiye, istihdam oranımız ise 0,2 puan artarak yüzde 48,2’ye ulaştı. Önümüzdeki süreçte hem işsizlik oranında hem de istihdamda daha iyi seviyelere ulaşacak, hedeflerimizi gerçekleştireceğiz" ifadelerine yer verdi.
Antalya
İlçeler
Özel
Bakan Işıkhan'dan işsizlik oranı açıklaması
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "Son 34 aydır işsizlik oranında gerçekleşen tek haneli seyir, istihdam hamlelerimizin doğru ve etkin olduğunu göstermeye devam ediyor" dedi.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Antalya-Kemer yolu trafiğe kapandı
Menderes Türel’den adaylık sorusuna yanıt: Antalya’ya hizmet benim için şereftir
‘Hastanelerde işaret dili tercümanı zorunlu hale getirilmeli’
Antalya’nın geleceği 'veri' ile şekillenecek: Antalya Forum X kuruldu
Siyaset ve iş dünyası bu düğünde buluştu
Milli maç heyecanı Olbia Meydanı’nda yaşanacak!




