Çalışanlarının sağlığını ve güvenliğini önceleyen eğitim çalışmalarına aralıksız devam eden Kepez Belediyesi, bu kapsamda İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi Kurul Toplantısı düzenledi. Kepez Belediye Başkan Yardımcısı Evrim Yalçın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda; genel iş sağlığı konuları ile eğitimler ve sağlık taramaları hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Yalçın, toplantıda yaptığı konuşmada, çalışanların sağlığı ve güvenliğinin belediyenin öncelikli konularından biri olduğunu vurguladı. Düzenli sağlık taramaları ve eğitim faaliyetlerinin kesintisiz devam edeceğini belirterek, bu çalışmaların çalışanların bilinç düzeyini artırmak ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak adına büyük önem taşıdığını dile getirdi. Kepez Belediyesi İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı Yavuz Ekiz de, tüm şantiyeler ve hizmet binalarında iş güvenliği bilgilendirme panolarının yerleştirildiğini bildirdi. Ekiz, “Bu panolar aracılığıyla personelimiz, QR kod uygulaması sayesinde bulundukları alanla ilgili tüm iş sağlığı ve güvenliği bilgilerine kolayca ulaşabilmektedir. Ayrıca iş güvenliği levhaları ile görsel olarak da tüm binalarımızda farkındalık çalışmaları yapılmaktadır” dedi.
Gündem
Antalya
İlçeler
Asayiş
Güncel
Özel
Eğitim
Politika
Ekonomi
Yaşam
İş güvenliğine dijital destek
Kepez Belediyesi’nin İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi Kurul Toplantısı, Belediye Başkan Yardımcısı Evrim Yalçın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, Kepez Belediyesi’nin dijitalleşen iş güvenliği uygulamaları ve görsel bilgilendirme çalışmaları ele alındı.
Kaynak: Kepez Belediyesi/Bülten
Yorumlar
Trend Haberler
Dağbeli’nde 500 hane çözüm bekliyor
Antalyaspor'da Bülent Korkmaz dönemi yeniden başlıyor!
Antalya'da elektrik kesintileri: 20 Haziran
116. Yalova Altınova Belediyesi Fevziye Yağlı Güreşleri’ni kim kazandı?
Antalya'da elektrik kesintileri: 24 Haziran
Erzurumspor FK’dan Abdülkadir Ömür'e veto!





