Antalya Valiliği himayesinde, İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile İl Gençlik ve Spor Müdürlüğü koordinesinde yürütülen; öğrencileri teknoloji bağımlılığının olumsuz etkilerinden uzaklaştırmayı, onları doğayla buluşturarak fiziksel ve sportif aktiviteleri teşvik etmeyi amaçlayan 'Toros'un Kaşifleri' projesi kapsamında, Korkuteli mesire alanında program gerçekleştirildi. Kaymakam Sezgin Üçüncü, protokol üyeleri, okul müdürler, öğretmenler ve öğrencilerin katıldığı etkinlikte bağlama ustası Abdullah Tiryaki dinleti sundu. Farklı ilkokul ve ortaokullardan gelen öğrenciler yeşilin ve doğanın tadını çıkarmanın yanı sıra bilek güreşi, çuval yarışı, kaşıkla yumurta taşıma yarışmalarına katıldı.
Sağlık
Asayiş
Antalya
İlçeler
Özel
Bölge
Korkuteli'nde 'Toros'un Kaşifleri'
Antalya'nın Korkuteli ilçesinde 'Toros'un Kaşifleri' projesi kapsamında çeşitli etkinlik ve yarışmalar yapıldı.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Staj ve çıraklık mağdurları hak mücadelesini zirveye taşıyor... Masadan meydanlara
CHP'de disiplin kurulu toplanıyor… YDK Başkanı Antalya’dan
Antalya'da elektrik kesintileri: 2 Haziran
Kaş Belediyesi'nde skandal! Başkan ve meclis üyelerinden iş insanına darp iddiası
Büyükşehir’de üst düzey görev değişiklikleri
Korkuteli'de kovan dağıtımı





