Atatürk Kültür Merkezi'nde Türk sinemasının altın çağından izler taşıyan konserde Manavgat Belediyesi Türk Halk Müziği Topluluğu sahne aldı. Şef Onur Gök yönetimindeki konserde 'Yeşilçam Film Müzikleri' sahnelendi. Konserde 'Fesuphanallah', 'Islak Islak', 'Samanyolu', 'Al Yazmalım', 'Mavi Boncuk', 'Sevda Yüklü Kervanlar' gibi şarkılar yorumlandı. Katılımcılar, bazı eserlerde sanatçılara eşlik etti. Manavgat Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Gülcan Bulut, başarılı performansı için Şef Onur Gök'e çiçek takdim etti ve tüm sanatçılara emeklerinden dolayı teşekkür etti. Konsere, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, oda başkanları, basın mensupları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Asayiş
Antalya
İlçeler
Güncel
Özel
Gündem
Eğitim
Politika
Ekonomi
Yaşam
Manavgat'ta nostalji dolu gece
Manavgat Belediyesi Türk Halk Müziği Topluluğu, Atatürk Kültür Merkezi’nde “Yeşilçam Film Müzikleri” konseri düzenledi.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Dağbeli’nde 500 hane çözüm bekliyor
Antalyaspor'da Bülent Korkmaz dönemi yeniden başlıyor!
Antalya'da elektrik kesintileri: 20 Haziran
116. Yalova Altınova Belediyesi Fevziye Yağlı Güreşleri’ni kim kazandı?
Antalya'da elektrik kesintileri: 24 Haziran
Erzurumspor FK’dan Abdülkadir Ömür'e veto!




