Antalyaspor’un golcü futbolcusu, kendisiyle ilgili çıkan transfer söylentileri hakkında konuştu. Jahovic, “Antalyaspor’da devam etmek istiyorum” dedi.

A Spor’a konuşan AdisJahovic, “Bıraktığımız yerden devam etmek istiyoruz. Takımımıza katılan çok iyi isimler oldu. Orgill, mutlaka güç katacak. Serdar Gürler de geldi. O da en kısa zamanda sakatlığının öncesindeki performansın üzerine koyarak geri dönecektir. Yoğun çalışıp, sezona en iyi şekilde hazırlanıyoruz.Geldiğimde bu takımın 14 puanı vardı. Başkan ve yöneticilerimiz, çok iyi transferler yaptılar. Direkt takıma oturdu. Çok iyi bir aile ortamı oluştu ve bu da başarı getirdi. Savaşmaya devam ettiğimiz takdirde aynı başarılar gelecektir. Önümüzdeki sene puan durumunda çok üst sıralara çıkabilecek bir potansiyelimiz var” dedi. Hakkında çıkan transfer haberlerine de değinen 32 yaşındaki futbolcu, “Ben burada çok mutluyum. Başkanım bana güveniyor. 1 yıl daha sözleşmem var, burada devam etmek istiyorum” dedi.

Haber Merkezi
 
 
Kaynak: Haber Merkezi