Çoğu kez..
Yazdığımız konularda “tekrar”lara giriyormuşuz gibi algılanıyor..
Hatta..
Bazı “işine gelmeyenler” tarafından “alay konusu” da ediliyor..
Ama..
“Halkkart” bu şekliyle Antalya’nın başına bela olduğu sürece, böyle devam edeceğim..
Ne zamana kadar?
- Mahkemenin iptali “geçerli” oluncaya kadar..
- A-Kent firması ve Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin yetkilileri “Halkkart’la ilgili olan-biten gerçekleri” açıklayıncaya kadar..
- A-Kent firması basının karşısına çıkıp, daha önce de sorduğumuz sorulara “doğru cevaplar” verinceye kadar..
- Mustafa Akaydın çıkıp, “evet, ben bu akıllı kart konusunda büyük hata yaptım, işin maddi-manevi yükümlülüğünü kabulleniyorum” deyip, bu kartın iptalini (tazminatsız olarak) sağlayıncaya kadar..
Ya da..
Savcılık ve Maliye işe el koyup, “Halkkart”la ilgili gerçekleri ortaya çıkarıncaya kadar..
Tekrarsa tekrar..
Defalarca gündeme getirip yazmaya devam edeceğim..
Bu böyle biline..
…
Geçtiğimiz günlerde..
Hemen yan komşumuz bir terzi bayanın “Halkkart”la ilgili bir serzenişi vardı..
Yaşadıklarını şöyle anlattı:
“Kartıma 20 liralık dolum yaptırmıştım..
Sadece iki kez toplu taşıma aracına bindim..
Üçüncü binişimde, ‘yeterli bakiyeniz yok’ denildi..
‘Nasıl olur’ diye itiraz ettim..
Sürücü bana, ‘git derdini A-Kent’e veya Akaydın’a anlat’ dedi..
Sonra bu defa 10 liralık doldurdum..
Yine iki defadan fazla binemedim..
Taşıma ücretleri falan mı arttı?”
…
Çok vahim bir serzenişti bu..
Halkkart sistemi “kontrolü imkansız” bir sistem..
A-Kent’e yapılan itirazlar, bu nedenle “sistemde her şey normal görünüyor” diyerek sonuçsuz kalıyor..
Hatırlayın..
Tek tek sayarak 291 yolcu taşıdığını öne süren bir minibüs şoförü de, “sistem bana 260 yolcu parası verdi” diye isyan etmişti..
Aynı şekilde A-Kent’e yapılan itiraz, “sistemde her şey normal görünüyor “ denilerek geri çevrilmişti..
Bu tür şikayette bulunanlar sadece bir-iki kişi ile sınırlı değil..
Başına aynı şey gelen çok sayıda vatandaş ve esnaf var..
Bu aralar kartına “fazladan yükleme” yapıldığını söyleyenler de çıkıyor, bunu da belirtelim..
Demek ki, “sistem” gerçekten normal çalışmıyor..
…
Bu konuda ne yapılabileceği ile ilgili bir araştırma yaptım..
Şikayetçi Savcılığa suç duyurusunda bulunacak..
Konu mahkemeye aktarılacak..
Mahkeme A-Kent’e sistemin işleyişini ve şikayetleri soracak..
Büyük bir ihtimalle, “normal” cevabını alacak..
Bunun üzerine mahkeme gerekli görürse, birine kart verip işi “takibe” alacak..
Bu takip sırasında şikayetle ilgili bir şey bulunursa “hesabı” sorulacak..
Yoksa?
Vatandaşın da, esnafın da zamanı ve çabası boşa gitmiş olacak..
Kaldı ki..
Zaten para tutarı küçük..
Kimse 10-15 lira için Savcılığa veya mahkemeye gitmez..
A-Kent de, “sistem normal” diyerek, şikayet edilen konuları sistemin içine yedirerek parasına para katmaya devam eder..
…
Büyükşehir’e de, A-Kent’e de “Halkkart’la ilgili bir sürü soru sormuştuk..
Hiçbirine cevap alamadık..
Kimse alamıyor zaten..
Şimdi..
Bu yazdıklarımla ilgili de bir açıklama yapılacağını sanmıyorum..
Ama..
Dediğim gibi..
Sonuç alıncaya kadar yazmaya devam..
“Bir duyan” olacak nasıl olsa..
Trend Haberler

Antalya’da EDS'lerin devreye gireceği tarih belli oldu

Ali Yılmaz dahil 8 kişi cezaevine gönderildi

Antalya’nın köklü kuyumcusu sessizce kapandı: Gökhan Böcek yaktı ve kaçtı

Ali Yılmaz sessizliğini bozdu: ‘İş birliği olsaydı davalık olmazdım’

Manavgat Şelalesi’nde şaşırtan görüntü!

Yapay zeka terapi yerine geçemez: Empatiyi sadece taklit eder