Bu yıl 700’ün üzerinde yabancı ziyaretçi ağırlayan fuar için otellerde ayrılan 480 odanın tamamı doldu. Yabancı alım heyetleriyle birlikte, Türkiye’nin dört bir yanından gelen üretici, ihracatçı ve sektör temsilcileri fuar boyunca bir araya gelerek iş birliklerini güçlendirdi. Fuarın ilk iki günü düzenlenen B2B oturumları, yabancı ziyaretçileri yerli üreticilerle buluşturan, yeni iş birlikleri kurmaya teşvik eden bir platform olarak dikkat çekti. Katılımcılar fuardan duydukları memnuniyeti dile getirirken, bundan sonraki yıllarda tek fuar olarak Antalya’da devam etmesi gerektiği yönünde fikir beyan etti. Katılımcılardan ve ziyaretçilerden gelen bu görüşleri dikkate alacağını belirten ANFAŞ Yönetimi, 2026 yılı çalışmalarına başladı. Yönetim, bu kapsamda acentelerle birlikte yurt dışındaki önemli fuarlarda yer alarak Fresh Antalya’yı uluslararası arenada tanıtmayı sürdüreceğini ifade etti. Fuar katılımcısı Meral Yıldırım, fuardan oldukça memnun kaldıklarını belirterek, “Beklentimizin üstünde bir fuar oldu. Özellikle, Orta Doğu ülkeleri, Mısır, Yunanistan ve Azerbaycan’dan gelen heyetlerle yüklü anlaşmalar yaptık. ANFAŞ’a çok teşekkür ederiz. Bir daha ki fuarda yine buradayız” diye konuştu. Fresh Antalya Proje Müdürü Buse Özbilek ise, katılım gösteren tüm firmalara, ziyaretçilere ve iş ortaklarına teşekkür ederken; 2026 yılı fuarının çalışmalarına ara vermeden başladıklarını ifade etti.
Fresh Antalya büyük ilgi gördü
Antalya’da, 18–20 Eylül tarihleri arasında düzenlenen Fresh Antalya Fuarı, sebze meyve sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olarak büyük bir başarıyla tamamlandı.
Kaynak: (ANFAŞ/Bülten)
Yorumlar
Trend Haberler

Antalya’dan birlik ve kardeşlik mesajları verildi: ‘Terörsüz Türkiye siyasi değildir’

Antalya'da yarın hava nasıl olacak? 18 Eylül Perşembe

Rozetleri Çavuşoğlu ve Çetin taktı: Demre’de iki isim AK Parti’ye geçti

Antalya Körfezinde fırtına alarmı! Bodrum’dan Anamur’a etkili olacak

Sedat Peker’den Kepezspor Futbol A.Ş.’ye destek

Kemer’de ücretsiz öğrenci servisi krizi