Serik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, yeni binasında hasta kabulüne başladı. AK Parti Serik İlçe Başkanı Ahmet Söker, 11 hekim ve sağlık çalışanlarının görev yaptığı ADSM'yi ziyaret etti. Ahmet Söker, "Serikli hemşehrilerimizin sağlığı ve konforu için çok değerli bir yatırım daha hayata geçmiş durumda. Yeni Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, hem modern yapısıyla hem de güçlü sağlık kadrosuyla ilçemize uzun yıllar hizmet edecek. AK Parti olarak bizim önceliğimiz, her zaman vatandaşımızın yaşam kalitesini artırmak ve ihtiyaç duyduğu hizmetleri ayağına getirmektir. Yeni sağlık merkezimizle, Serikli vatandaşlarımız artık daha modern, daha hızlı ve daha kaliteli sağlık hizmeti alabilecekler" dedi. Başkan Sözer, yeni hizmet binasında kanal tedavisinden diş protezine, dolgu ve kaplama işlemlerinden diş çekimine kadar her hizmetin sunulduğunu da kaydetti.
Antalya
Asayiş
İlçeler
Özel
Yaşam
Serik ADSM modern binasında kapılarını açtı
Antalya'nın Serik ilçesindeki Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM), tamamlanan modern binasında hasta kabulüne başladı.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Öğrenci affında sona gelindi: Kampüs kapıları yeniden açılıyor
Antalya'da elektrik kesintileri: 20 Haziran
Genel sekreter Çevikol’un eşi de gözaltına alındı! Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne operasyon: 10 gözaltı
Antalya'da elektrik kesintileri: 18 Haziran
Gazipaşa’ya Isparta’da ağır darbe: 0-14
116. Yalova Altınova Belediyesi Fevziye Yağlı Güreşleri’ni kim kazandı?




