MASMO Başkanı Erkan Tuncer, Oda Sekreteri Ömer Şimşek, Yönetim Kurulu Üyesi Nazmiye Özen, Disiplin Kurulu Üyesi Melek Şirin ve oda üyelerinin katılımıyla Cumhuriyet Meydanı'nda çelenk sunma töreni gerçekleştirildi. MASMO Başkanı Erkan Tuncer, "Muhasebe Haftası dolayısıyla Manavgat Mali Müşavirler Odası olarak mesleğimizin temel değerlerini bir kez daha vurguluyoruz. Özveriyle yürüttüğünüz titiz hesaplar, şeffaflık ve düzenin sembolüdür. Bu özel haftada, her bir muhasebecimizin emeğine teşekkür ediyor; finansal denge ve güvenin sağlanmasındaki kritik rolünüzü onurlandırıyoruz. Geleceğe umutla bakarken, mesleğimizin yenilikçi adımlarıyla daha aydınlık yarınlara yürüyeceğimize inanıyoruz" dedi.
Antalya
Sağlık
Güncel
İlçeler
Asayiş
Spor
Turizm
Kültür-
MASMO Muhasebeciler Haftası'nı kutladı
Antalya Manavgat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (MASMO), Muhasebeciler Haftası dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtına çelenk koydu.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Dağbeli’nde 500 hane çözüm bekliyor
Antalyaspor'da Bülent Korkmaz dönemi yeniden başlıyor!
Antalya'da elektrik kesintileri: 24 Haziran
Erzurumspor FK’dan Abdülkadir Ömür'e veto!
Antalya'da elektrik kesintileri: 27 Haziran
Kaş'ta zıpkın avında kahreden ölüm: Kayalıklara sıkışan genç hayatını kaybetti




