Son yıllarda hayatımızı da etkisi altına alan, kitleleri kasıp kavuran sosyal ağlar, artık takımların fanlarına ulaşması açısından önemli seviyelere ulaştı. Takımların sportif başarılarının yanı sıra rekabet açısından sosyal medya takipçileri önem kazanmaya başladı. Şu aralar ülkemizde revaçta olan en önemli indeks passolig satışları olmasına rağmen, dünya kulüplerinin birbiriyle rekabeti sosyal ağlara taşındı.
Geride bıraktığımız Kurban Bayramı’nda sosyal medyada farkındalık oluşturan bir Antalyaspor vardı. Oyuncuların her biri bulundukları lokasyonda çektikleri kısa video ile dile getirdikleri kutlama mesajları Facebook’ta bayramın ilk gün boyunca paylaşıldı. Özellikle yabancı oyuncuların telaffuzlarındaki güçlük ilginç enstantaneleri ortaya çıkardı. Böylelikle günümüzde her anın paylaşılmasına vesile olan sosyal medya amacına uygun olarak ilk kez böylesine bir etkinlik ile Antalyaspor’u takip edenler tarafından oldukça ilgi gördü. Her oyuncunun mesajında ayrı ayrı geri dönüşümler incelendiğinde taraftarların oyuncular üzerindeki ilgisi dikkat çekiyor. Kısa sürede binlerce kişiye ulaşan bu mutluluk yumağı Antalyaspor adını farklı kitlelere ulaştırmış oldu. Bu gibi etkinlerin diğer sosyal mecraların da etkin kullanımıyla paylaşılması eminim ki daha verimli olacaktır. Dolayısıyla sadece passolig satış rakamları değil, artık taraftarıyla iç içe geçen, her anı birlikte yaşayan bir kulüp olmak için bu mecralarda daha fazla yer almalı ve takipçilerini sık sık takımına maruz bırakmalıdır.
Eto’o ile dünya spor sahnesine çıkan Antalyaspor, futbolcusunun kişisel sosyal medya hesaplarını yönlendirdiği gün kulübümüzü milyonlarca takipçiye ulaşabilir.
Sporun içinde sosyal medya kullanmaktan kaçınmayın.